Obchodní podmínky
Uvedené obchodní podmínky firmy Hansanet s.r.o. platí pro zákazníky z České republiky:
EET - Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Při hotovostním prodeji bohužel neakceptujeme platební karty, úhrada pouze v hotovosti.
- Nákup zboží do 5.000,- Kč je vyžadován vždy v hotovosti, v případě internetového obchodu na dobírku
- První nákup u společnosti Hansanet s.r.o. je rovněž vždy hrazen v hotovosti, v internetovém obchodě pak platbou hotově na dobírku
- V případě prvního odběru vyšší hodnoty objednávky – nad 10.000 Kč – je požadována ze strany prodávajícího buď dodávka zboží na základě zaplacení zálohové faktury, případně po uzavření kupní smlouvy a zálohové faktury.
- Pokud zákazník v pořádku odebral a zaplatil první dodávku, může mu být pro následující obchodní případy po podpisu kupní smlouvy poskytnuta faktura se splatností 14 dní
- Při prodeji osobám bez živnostenského oprávnění je vyžadována platba pouze hotově
- Zákazník podnikající na živnostenské oprávnění nebo právnická osoba má možnost obdržet množstevní slevy na odběr zboží v následující výši dle hodnoty objednávky v cenách bez DPH:
- při odběru zboží v hodnotě od 0 - 5.000 Kč – beze slevy
- při odběru zboží v hodnotě od 5.001-10.000 Kč – sleva 2 %
- při odběru zboží v hodnotě od 10.001-20.000 Kč – sleva 3 %
- při odběru zboží v hodnotě od 20.001-50.000 Kč – sleva 4 %
- při odběru zboží v hodnotě od 50.001-100.000 Kč – sleva 5 %
- při odběru zboží v hodnotě nad 100.000 Kč – sleva individuálně stanovena dohodou
- Zákazník, který vykazuje vůči společnosti Hansanet s.r.o. dluhy z nesplacených faktur za minulé odběry, obdrží nové zboží pouze v případě celkové úhrady dluhů. Takovému zákazníkovi nevzniká nárok na žádné slevy a nadále je požadována platba v hotovosti či na zálohovou fakturu.
Ing.Petr Bartmann – Hansanet s.r.o.